Fala uderzeniowa

Fala uderzeniowa to jedna z najnowszych metod leczenia stosowanych w fizjoterapii i rehabilitacji. Zabieg poleca się w szczególności pacjentom podczas rehabilitacji ortopedycznej, w celu łagodzenia bólu związanego z urazem. To także niezwykle skuteczna metoda leczenia przewlekłego stanu zapalnego układu szkieletowo-mięśniowego.

Jak przebiega zabieg?

Fala uderzeniowa to zabieg o szerokim zastosowaniu. Możliwość działania z różną mocą, jak również indywidualnego określania czasu trwania zabiegu i głębokości wnikania fali uderzeniowej w głąb ciała pozwala na pełne dostosowanie zabiegu do specyficznych potrzeb każdego pacjenta.

Zabieg trwa klika minut. Fizjoterapeuta przykłada w miejsce bólu specjalne urządzenie emitujące falę uderzeniową, która za pośrednictwem głowicy dociera do ciała pacjenta w postaci impulsów. Moc impulsów oraz głębokość penetracji określa się przed zabiegiem, co pozwala fali trafić dokładnie w miejsce bólu. Najczęściej w rehabilitacji stosuje się terapie złożone z ok. 6 zabiegów wykonywanych raz lub dwa w tygodniu.

Fala uderzeniowa Sosnowiec

Gabinet rehabilitacyjny Fizjo-Balans w Sosnowcu oferuje profesjonalną terapię z wykorzystaniem właściwości fali uderzeniowej realizowaną pod okiem wykwalifikowanego i doświadczonego fizjoterapeuty. W zależności od potrzeb pacjenta terapia może obejmować wyłącznie zabiegi falą uderzeniową lub korzystać z właściwości przeciwbólowych zabiegu podczas innej terapii. Nasz Gabinet oferuje  takie usługi jak terapia manualna, masaż relaksacyjny, kinezyterapia i wiele innych.

Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z dostępnymi zabiegami.